L’Institut som totes i tots! Participa!

Benvolgudes famílies, alumnat i professionals de la comunitat educativa de l’Institut Creu de Saba, A partir de la publicació d’aquest anunci iniciem el procés de renovació dels membres del Consell Escolar. El procés comença avui 19 de novembre i acabarà el 14 de desembre amb la constitució del nou Consell.

El vot en aquestes eleccions és important perquè proporciona als diferents sectors una veu en decisions de govern del centre, des de la gestió del pressupost a l’organització d’activitats i l’aprovació de normes, la supervisió de les programacions i memòries anuals, les licitacions públiques i la determinació d’objectius i prioritats educatives, entre d’altres. Les persones representants al Consell treballen per millorar la qualitat de l’ensenyament, la garantia de drets i el benestar global de l’institut.

La participació al procés de votació també ajuda a educar l’alumnat en la participació democràtica i els valors dels drets humans, el respecte i la participació institucional. Esdevé una oportunitat perquè tinguin consciència de ser membres d’una comunitat democràtica representativa, on el seu vot pot contribuir a la millora del seu institut i a través dels seus representants poden participar i fer-se escoltar.

QUINS REPRESENTANTS RENOVEN?

Tenint en compte que les darreres eleccions van tenir lloc al primer trimestre del curs 2021-2022 i la pròrroga dels mandats de les persones electes el 2018, establerta per la Resolució EDU/1705/2022, d’1 de juny, les persones que han de renovar el seu càrrec de representació són:

  • a) les persones que van ser escollides en la convocatòria del 2018 i finalitzaven la seva representació el 2022,
  • b) les persones que substitueixin algun membre que finalitzava mandat i que acabava la seva representació el 2022 o que no va prorrogar-la.
  • Seguin aquest criteri, les persones amb representació a renovar són les marcades EN GROC:

    QUIN SERÀ EL CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL?

    1. CONVOCATÒRIA general: 19 de novembre
    2. Sorteig de les MESES electorals: 21 de novembre a les 12:30 h (espai: Direcció)
    3. Publicació dels CENSOS electorals: del 21 al 24 de novembre
    4. Sol·licituds per actuar de SUPERVISOR: del 20 al 24 de novembre
    5. Presentació de RECLAMACIONS sobre el cens: del 22 al 25 de novembre
    6. Presentació de CANDIDATURES: del 20 al 25 de novembre
    7. PROCLAMACIÓ i difusió de candidatures: 26 de novembre
    8. RESOLUCIÓ sobre reclamacions del cens: 27 de novembre
    9. CONSTITUCIÓ de les meses electorals: 27 de novembre
    10. VOTACIÓ PROFESSORAT: dimecres 29 de novembre de 10 a 13 h, sala de professorat.
    11. VOTACIÓ FAMÍLIES TELEMÀTICA: del 28 al 30 de novembre (només TOKAPP)
    12. VOTACIÓ FAMÍLIES PRESENCIAL: dia 30/11 de 16:00 a 18:00 h (recompte a les 18:00), espai: sala de reunions del vestíbul del centre.
    13. VOTACIÓ ALUMNAT: dies 29 i 30 de novembre (mesa itinerant per aules)
    14. ESCRUTINI I PROCLAMACIÓ del resultat: 1 de desembre
    15. CONSTITUCIÓ del nou Consell Escolar: 14 de desembre

    COM PODEM PARTICIPAR?

    A partir de la lectura d’aquesta convocatòria, podeu comunicar la vostra participació ARA MATEIX mitjaçant l’emplenament d’un d’aquests FORMULARIS:

    Moltes gràcies per la col·laboració!

    Aquest lloc web utilitza cookies per tal que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les cookies esmentades i l'acceptació de la nostra política de cookies. Cliqueu l'enllaç per a més informació.

    ACEPTAR
    Aviso de cookies
    Desplaça cap amunt