Consell de Direcció
En aplicació del projecte de direcció, i per aprofundir en la pràctica del lideratge distribuït, el centre compta amb un Consell de Direcció, que es reunirà quan la direcció del centre ho consideri necessari, però com a mínim una vegada per trimestre. També es pot reunir a petició de la majoria dels seus membres.
Estarà presidit pel Director/a i constituït per tots els membres de l’Equip Directiu i els coordinadors d’ESO, Batxillerat, LIC i Activitats. En funció dels temes a tractar, es pot convocar només a una part dels membres del Consell.
És funció del Consell de Direcció la presa de decisions estratègiques del centre. Les decisions del consell no tindran caràcter executiu. Es trametran a l’equip directiu del centre per tal que siguin preses en consideració i prenguin si ho creuen oportú les mesures adients. La direcció del centre pot convidar a formar part del Consell de Direcció altres docents per tractar temes específics dels quals en són especialistes.
| Director | Javier Morales | director@creudesaba.cat |
| Cap d’Estudis | Marc Carreras | capdestudis@creudesaba.cat |
| Secretari | David Esteban | secretari@creudesaba.cat |
| Coordinadora Pedagògica | Mónica Rios | coordinadorapedagogica@creudesaba.cat |
| Coordinador 1r ESO | Roser Siscar | roser.siscar@creudesaba.cat |
| Coordinador 2n ESO | Pol Bracke | pol.bracke@creudesaba.cat |
| Coordinadora 3r ESO | Angie Ollé | angie.olle@creudesaba.cat |
| Coordinadora 4t ESO | Mar Abad | mariadelmar.abad@creudesaba.cat |
| Coordinador Batxillerat | Marcel Lobos | coordinaciobatxillerat@creudesaba.cat |
| Coordinador LIC | David Andreu | coordinaciolic@creudesaba.cat |
| Coordinador Activitats | Anna Sánchez | coordinacioactivitats@creudesaba.cat |
