Des de la Comissió Digital es farà, en la mesura del possible, una avaluació anual de tota l’Estratègia Digital de Centre. Caldrà revisar tant les actuacions planificades com el grau d’assoliment de les mateixes i si fos necessari es farien els canvis necessaris ja que la nostra EDC és un document viu.
Però l’Estratègia Digital no és només una distribució d’objectius, indicadors i activitats, sinó que és un procés continu, que es preocupa no solament del lloc cap a on anar, sinó també del com arribar-hi, a través dels mitjans i els camins més adequats.
El fet d’escollir els mitjans més adequats per arribar on pretenem converteix l’Estratègia Digital en quelcom sempre dinàmic, no acabat, no rígid. Al cap i a la fi, plantegem actuacions per tal de ser aplicades abans, durant i després del procés d’aprenentatge dels alumnes. Quan definim una estratègia digital de Centre és molt útil fer servir el Cicle de Deming, o Cicle PDCA, de les sigles en anglès: Plan (planificar) – Do (fer) – Check (revisar) – Act (aplicar ajustaments).
Quan tot el procés acabi, es podrà avaluar i fins i tot millorar depenent de la consecució dels objectius establerts i planificats. En aquest punt, s’haurà de començar un procés de reflexió per avaluar tota l’EDC. No cal oblidar que la finalitat principal del currículum en relació a l’estratègia digital és l’adquisició d’un conjunt de coneixements, destreses, actituds i aptituds que facilitin l’aprofitament de les eines de les tecnologies de la informació i la comunicació en la seva interacció present i futura amb l’entorn social.
El resultat de l’avaluació quedarà reflectit, a banda d’aquest apartat, en la Memòria Anual del Centre.